Aquests arxius s’emmagatzemen en l’ordinador de l’usuari i contenen dades anònimes que no són perjudicials pel seu equip. S’utilitzen per recordar les preferències de l’usuari, com ara l’idioma seleccionat, les dades d’accés o la personalització de la pàgina.

– Segons la seva finalitat:

– Segons termini:

_ga Google S’utilitza per a distingir els usuaris 2 anys Analytics
_gid Google S’utilitza per a distingir els usuaris 24 hores Analytics
_gat Google S’utilitza per limitar el porcentatge de solicituds 1 minut Analytics

Vostè com a usuari té la possibilitat d’exercir el seu dret a bloquejar, eliminar i rebutjar l’ús de galetes, en tot moment, modificant les opcions del seu navegador.

Per exemple:

– Internet Explorer: Herramientas > Opciones de Internet > Privacidad > Configuración.

Per més informació, pot consultar el suport de Microsoft o la Ajuda del navegador.

– Mozilla Firefox: Herramientas > Opciones > Privacidad > Historial > Configuración Personalizada.

Per més informació, pot consultar el suport de Mozilla o la Ajuda del navegador.

– Google Chrome: Configuración > Mostrar opciones avanzadas > Privacidad -> Configuración de contenido.

Per més informació, pot consultar el suport de Google o la Ajuda del navegador.

– Safari: Preferencias > Seguridad.

Per més informació, pot consultar el suport d’Apple o la Ajuda del navegador.

Per més informació, pot consultar el suport d’Opera o la Ajuda del navegador.

Informació de l’Escola

Si tens qualsevol consulta, no dubtis i contacta’ns

C. Pare Coll 1
08600 Berga