Sobre nosaltres

Equip docent

Compromís, experiència i il·lusió envers els projecte educatiu

El nostre equip humà està integrat per 62 persones entre mestres i professors de les respectives etapes, i personal d’administració i serveis.

El seu grau alt de compromís, experiència i il·lusió envers els projecte educatiu fa que siguin l’element clau del nostre sistema pedagògic.

La seva tasca es centra en tres grans àmbits:

Acompanyament

Treball en equip

La família

• Acompanyar els infants i joves en el desenvolupament de les seves capacitats i èxits educatius, potenciant els aspectes positius i reforçant l’autoestima i observant en tot moment la seva evolució.
  • Treballar en equip, amb implicació i participació en la vida del centre, comunicant de manera assertiva idees i pensaments, assumint responsabilitats dins l’escola, creient que l’èxit del grup depèn de tots els seus components.
  • Caminar plegats amb les famílies, respectant les diferents maneres d’educar, amb una actitud d’escolta, propera, i reconeixent els pares i mares com a primers i principals educadors.

Informació de l’Escola

Si tens qualsevol consulta, no dubtis i contacta’ns

C. Pare Coll 1
08600 Berga