Oferta educativa

Cicles formatius GM DUAL

Formació Professional reglada i homologada

La Formació Professional és una formació postobligatòria reglada i homologada que desenvolupa habilitats concretes, en diverses àrees formatives, per tal de capacitar l’alumnat per a l’exercici de professions, així com perquè es desenvolupi autònomament dins el mercat laboral i la vida social i econòmica.

La Formació Professional persegueix quatre grans objectius

• Proporcionar garanties d’accés al mercat laboral per mitjà de l’exercici d’una professió reconeguda.
  • Augmentar els coneixements professionals dins d’un camp concret o especialitzar-se.
  • Requalificar treballadors que es trobin a l’atur.
  • Possibilitar la reorientació de carreres professionals.

T'oferim els següents Cicles Formatius de Grau Mitjà

• Gestió administrativa (AG10): Et capacita per treballar com a administratiu, comercial, comptable, atenció al públic ... o per atrevir-te a portar la gestió de la teva idea de negoci. Orientació comerç.
  • Manteniment Electromecànic (IM10): Et capacita per treballar com a mecànic d’automòbils, motos, camions, maquinària diversa, soldador, torner, operari d’ITV... Orientació automoció.
  • Sistemes Microinformàtics i xarxes (IC10): Et capacita per a la comercialització, muntatge i reparació d'equips, xarxes i serveis microinformàtics, suport informàtic i multimèdia, impressió 3D, edició de vídeos, tauletes, mòbils, Raspberry Pi, apps...

Aquests cicles són DUALS, això vol dir que es faran cap a 1.000 hores de pràctiques remunerades a l’empresa (contracte de treball / beca).

La nostra Formació Professional té tres grans trets identitaris

• Tenir el títol de graduat en educació secundària obligatòria.
  • Tenir el títol de tècnic o de tècnic auxiliar.
  • Haver superat el curs específic per a l'accés als cicles formatius de grau mitjà (CAM).
  • Haver superat el segon curs del batxillerat unificat i polivalent (BUP).
  • Tenir altres estudis equivalents a efectes acadèmics.
  • Haver superat els mòduls obligatoris d'un programa de qualificació professional inicial (PQPI).
  • Haver superat la prova d'accés a la universitat per a majors de 25 anys.
  • Tenir un títol per accedir a un cicle formatiu de grau superior.

Les persones que no compleixen cap dels requisits esmentats han de superar una prova d’accés. Per presentar-s’hi han de tenir, com a mínim, 17 anys l’any en què es fa la prova.

La nostra Formació Professional té tres grans trets identitaris

• És una formació eminentment pràctica i orientada a proporcionar habilitats per a l’ocupació dels nostres alumnes. La realització de pràctiques en empreses, obligatòries en tots els cicles formatius, ofereix la possibilitat d’aplicar els coneixements adquirits, desenvolupar el sentit de la responsabilitat, conèixer el funcionament i l’entorn i obtenir una experiència per a la futura incorporació al món professional.
  • És una formació dinàmica i que s’actualitza constantment a partir del contacte que mantenim amb el nostre teixit productiu i amb els seus agents més representatius per tal d’incorporar nous continguts.
  • En finalitzar els estudis, la nostra Borsa de Treball gestiona les possibilitats de contractació i d’inserció laboral, fent d’interlocutor entre els graduats i les empreses que ofereixen llocs de treball tot oferint els nostres alumnes actuals i antics.

Informació de l’Escola

Si tens qualsevol consulta, no dubtis i contacta’ns

C. Pare Coll 1
08600 Berga