Oferta educativa

Batxillerat

La porta als estudis superiors

No cal dir que l’etapa de batxillerat és segurament la més important, ja que és la que obre les portes a estudis superiors.
El Batxillerat es distribueix en dos cursos acadèmics i s’organitza de manera flexible a través de diferents modalitats, amb matèries comunes, matèries pròpies de l’especialització i matèries optatives. Les modalitats s’organitzen en relació amb els grans àmbits del saber i amb els ensenyaments que constitueixen l’educació superior, tant universitària com de Formació Professional de Grau Superior.

L’escola Xarxa t’ofereix la possibilitat de triar la teva opció entre 11 modalitats diferents, en funció del batxillerat de Ciències-Tecnològic o bé d’Humanitats-Ciències Socials.

Un bon expedient acadèmic de notes és la clau de l’èxit per fer front a la selectivitat i a tenir nota suficient per entrar a la Universitat o bé a Cicles Formatius de Grau Superior.

Per tal d’assolir aquest objectiu, apliquem el nostres trets diferencials

• L’excel·lència a través de l’esforç i el sentit del treball.
  • Nivell d’exigència alt.
  • Grups reduïts.
  • Estil educatiu personalitzat i rigorós.
  • Ambient de respecte i de confiança.
  • Atenció a l’orientació professional i universitària.
  • Desenvolupament de les actituds i les competències personals que garanteixin la inserció en el món universitari i professional.
  • Batxillerat personalitzat, podent escollir 4 matèries d'entre les que ofertem.

Batxillerat de ciències

• BAT 1: Matemàtiques, Física, Biologia, Química
  • BAT 2: Matemàtiques, Ciències de la terra, Biologia, Química
  • BAT 3: Matemàtiques, Ciències de la terra, Biologia, OP, Geografia