Contribueix en l'ensenyament

AMPA

Col·labora amb l’AMPA !

L’Associació de mares i pares d’alumnes de l’escola Xarxa (AMPA) és una entitat sense afany de lucre que agrupa els pares i mares del centre. L’objectiu fonamental de l’AMPA és contribuir a la millora de la qualitat de l’ensenyament que reben els nostres fills i filles.

Funcions principals de l’AMPA

• Donar suport a pares i mares, mestres i alumnes i també als òrgans de govern del centre en tot allò que contribueixi a la millora de la qualitat de l’ensenyament que reben els nostres fills
  • Promoure la participació dels pares a la comunitat educativa potenciant la seva implicació en el funcionament del centre, sigui organitzant o col·laborant en esdeveniments com: Activitats Extraescolars, Castanyada, Nadal, Caminada, Festa final de curs i d'altres.
  • Administrar i gestionar els recursos que aporten els associats.

El passat 14 de setembre de 2018, es va celebrar l’assemblea general extraordinària on es van nomenar als nous membres de la junta de l’AMPA, resultant:

Presidenta: M. Mercè Freixa Tornamira

Vicepresidenta: Laia Costa Guixé

Secretari: Albert Cerro Pons

Tresorera: Mireia Camps Marginet

Vocals: Joan Pons Mas, Marc Calvés Venturós, Gemma López Ponce, Jessica Gutiérrez Rabanal i Íngrid García Trias

L’AMPA segueix gestionant la venda de xandalls, l’organització dels extraescolars…

Els membres de l’AMPA tenen dret a una bonificació en la compra de llibres.

Finalment, ens agradaria que ens féssiu arribar els vostres suggeriments mitjançant correu electrònic ampa@escolaxarxa.cat, i si alguna família vol col·laborar amb l’AMPA, sempre serà benvingut!

Alta soci AMPA

Document SEPA

Informació de l’Escola

Si tens qualsevol consulta, no dubtis i contacta’ns