Contribueix en l'ensenyament

Col·labora amb l’AMPA !

L’Associació de mares i pares d’alumnes de l’escola Xarxa (AMPA) és una entitat sense afany de lucre que agrupa els pares i mares del centre. L’objectiu fonamental de l’AMPA és contribuir a la millora de la qualitat de l’ensenyament que reben els nostres fills i filles.

Funcions principals de l’AMPA

• Donar suport a pares i mares, mestres i alumnes i també als òrgans de govern del centre en tot allò que contribueixi a la millora de la qualitat de l’ensenyament que reben els nostres fills
  • Promoure la participació dels pares a la comunitat educativa potenciant la seva implicació en el funcionament del centre, sigui organitzant o col·laborant en esdeveniments com: Activitats Extraescolars, Castanyada, Nadal, Caminada, Festa final de curs i d'altres.
  • Administrar i gestionar els recursos que aporten els associats.

El passat 14 de setembre de 2018, es va celebrar l’assemblea general extraordinària on es van nomenar als nous membres de la junta de l’AMPA, resultant:

Presidenta: Ylenia Carrascosa Vizuete

Vicepresidenta: Gemma Montañà Tuyet

Secretària: Mª Àngels Benítez Calles

Tresorers: Albert Corominas Fernández i Pere Montblanch Padullés

Vocals: Anna Romero Camprubí, Maria Navarro Pons, Ramon Boixader Camps i Benito Jiménez Sánchez

L’AMPA segueix gestionant la venda de xandalls, l’organització dels extraescolars…

Els membres de l’AMPA tenen dret a una bonificació en la compra de llibres.

Finalment, ens agradaria que ens féssiu arribar els vostres suggeriments mitjançant correu electrònic ampa@escolaxarxa.cat, i si alguna família vol col·laborar amb l’AMPA, sempre serà benvingut!

Alta soci AMPA

Document SEPA

Informació de l’Escola

Si tens qualsevol consulta, no dubtis i contacta’ns