Servei de menjador

El nostre servei de menjador està integrat dins l’espai migdia, és a dir, la franja horària que es dóna entre el final de les classes del matí i les classes de la tarda.

Aquest espai té doble vessant. Per un costat el servei de menjador però també un espai educacional. El menjador està atès per monitors i monitores supervisats per professorat de l’escola que garanteixen un seguiment dels objectius educatius que ens plantegem, a través de l’educació dels hàbits de cortesia i urbanitat i de la vigilància que permet la prevenció de trastorns en les conductes alimentàries.

Treballem l’objectiu que l’alumne s’habituï a menjar de tot juntament amb el fet de valorar que ell té aliments i altres persones, malauradament, no en poden tenir. L’educació en valors també es fa present en el menjador.

Els menús del dinar es confeccionen a la nostra escola amb l’assessorament de dietistes i les revisions periòdiques dels Serveis de Salut del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya. Oferim els menús a les famílies amb una distribució setmanal constant (equilibri nutricional) per tal de  facilitar l’organització dels sopars a casa.

Oferim, per als alumnes que ho requereixin per motius mèdics, l’adequació del menú escolar a les dietes que siguin necessàries.

Escola concertada i de qualitat

RT @EscolaXarxa: 2️⃣0️⃣0️⃣0️⃣ seguidors! Moltes gràcies! Seguirem informant-vos del dia a dia de l’Escola!