Preinscripcions
Comença el període de preinscripció a l'Escola Xarxa de Berga als nivells educatius:
- Educació infantil
- Educació primària
- Educació secundària (ESO, una etapa nova a la nostra escola)
A partir del curs que ve, l'infant podrà entrar al nostre centre a la llar d'infants i finalitzar els seus estudis dins l'escola, ja sigui cursant batxillerat, cicles formatius o fins i tot, algun curs de formació continuada o ocupacional.
El termini de preinscripció és del 2 al 16 de febrer.
Què cal dur per fer la preinscripció?
-
Formulari de sol·licitud emplenat i signat (us el podreu descarregar de la web de l'escola, o passar-lo a recollir per secretaria)
-
Original i fotocòpia del llibre de família.
-
Original i fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant.
-
Original i fotocòpia de la TSI (targeta sanitària individual) de l'alumne/a.
Per aquells que vulgueu conèixer com serà l'ESO de l'Escola, us convidem a la reunió informativa que tindrà lloc a l'Aula Verda de l'escola, el dilluns 1 de febrer, a les 9 del vespre.
El dimarts 2 de febrer, a les 7 de la tarda, hi haurà la xerrada informativa de P3 (hi haurà servei de guarderia gratuït per aquells nens i nenes que hagueu d'acompanyar els pares i mares).
Totes dues xerrades estan obertes a tothom!!!
Si ens voleu comentar qualsevol cosa, estem a la vostra disposició. Només ens heu de telefonar (93 821 03 05) per concretar dia i hora i rebreu una atenció més personalitzada.
