Per què estudiar a Xarxa?

10 raons per venir amb nosaltres:

1. Oferim un servei educatiu de qualitat i amb qualitat, amb la finalitat de formar persones responsables, apostant per l’excel·lència i el rigor acadèmic.

2. Dediquem tota la nostra atenció a cada família i oferim assessorament personalitzat a cada alumne perquè aconsegueixi el seu màxim desenvolupament acadèmic i personal.

3. Un dels nostres pilars és la formació integral de la persona, basada en valors d'humanisme cristià.

4. Donem una especial importància a l'aprenentatge i perfeccionament de diversos idiomes. Som una escola multilingüe: l‘anglès i l’alemany juntament amb el català i el castellà formen les nostres llengües d’aprenentatge.

5. Estem a l'avantguarda en l'ús de les Tecnologies de l'Aprenentatge i del Coneixement (TAC).

6. Promovem la participació en programes de voluntariat, solidaritat i servei als altres que capaciten els nostres alumnes per a l'acció positiva a la societat.

7. Oferim als nostres alumnes un ambient de respecte, tolerància, alegria i de confiança on s'estableixen llaços d'amistat veritable i per a tota la vida.

8. El nostre equip de professionals docents participa constantment en projectes d'investigació educativa i es forma de manera continuada.

9. Disposem de modernes instal·lacions i zones verdes. Cultivem l'interès i el respecte pel medi ambient.

10. Formem els nostres alumnes per tal d'inserir-se en el món laboral aconseguint una autèntica carrera professional i esdevenint constructors del país.

Escola concertada i de qualitat

RT @ensenyamentcat: Ajuts per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu. Sol·licituds del 13 d'agost al 28 de setembre https:/…

A l'Escola ens cal educar en el respecte, la convivència, la llibertat.