ESO

L’etapa d’ESO, comprèn quatre cursos acadèmics (dels 12 als 16 anys) un cop finalitzada l’etapa d’educació primària. És l’última etapa obligatòria, i per tant, té un caràcter ja orientatiu adquirint els aprenentatges necessaris i útils per assolir una bona base de cara al Batxillerat o bé a la Formació Professional.

sublogo Xarxa-eso

Oferim als nostres alumnes els recursos i les eines necessàries per formar-se com a persones i com a futurs professionals, amb un seguiment proper i personalitzat.

La nostra proposta educativa està basada en:

1. La formació humanística i la preparació cultural, científica i tecnològica
  2. L’orientació i seguiment personal i acadèmic
  3. La responsabilitat en el treball i en l’estudi
  4. La creació d’un entorn relacional de convivència, participació i respecte
  5. El desenvolupament d’actituds i competències que possibilitin l’accés als estudis posteriors
  6. L’aprenentatge de dues llengües estrangeres (anglès i alemany) al llarg de l’etapa educativa
  7. L’aprenentatge dels continguts de determinades matèries emprant llengües estrangeres
  8. El desenvolupament del currículum a través de les tecnologies de la informació
  9. La participació en activitats científiques i culturals
  10. Donem molta importància als aspectes procedimentals (mètodes i hàbits de treball, organització, revisió de les tasques, ordre, etc). Pretenem conèixer bé les possibilitats de cada alumne per ajudar-lo a treure el màxim profit de les seves virtuts

Volem fomentar valors com la constància, la responsabilitat, la motivació, l’esperit de superació i la cultura de l’esforç.

Volem que els nostres alumnes aprenguin a ser actius, col·laboradors i responsables en l’entorn escolar perquè posteriorment ho siguin en la societat.

Darrera modificació elDijous, 01 Agost 2013 11:31

Escola concertada i de qualitat

RT @EscolaXarxa: 2️⃣0️⃣0️⃣0️⃣ seguidors! Moltes gràcies! Seguirem informant-vos del dia a dia de l’Escola!