Escola Verda

L’escola Xarxa disposa del distintiu “Escola Verda” que atorga el Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya dins el programa Escoles Verdes.

Aquest distintiu és un compromís d'afrontar, des de l'educació, els nous reptes i valors de la sostenibilitat.

Ens plantegem tres grans objectius:

1. Incorporar els valors de l'educació per a la sostenibilitat en tots els àmbits de la vida del centre (currículum, gestió, relacions amb l'entorn, etc.).
  2. Promoure la participació i la implicació activa de la comunitat educativa en la millora del seu entorn.
  3. Afavorir l'intercanvi entre els centres que comparteixen uns mateixos objectius. Fer xarxa.

Tenim la voluntat de millorar l'escola d'acord amb els nous reptes de l'educació i ho fem a través de l'objectiu de sensibilitzar, dinamitzar i donar suport a la comunitat educativa per tal que incorpori els principis i els valors de la sostenibilitat en tots els àmbits de la vida escolar.

Volem promoure un canvi en la cultura de centre a través de quatre contextos d'acció: el currículum, l'organització i la participació, la gestió sostenible de recursos i materials, i la implicació en l'entorn. Així doncs, entenem que el procés educatiu que ha de provocar aquest canvi no només es dóna a l'aula, sinó també en tots els moments i espais de la vida escolar.

El nostre lema: “pensem com a escola verda i actuem com a escola verda”.

logo-escola-verda

Escola concertada i de qualitat

RT @EscolaXarxa: 2️⃣0️⃣0️⃣0️⃣ seguidors! Moltes gràcies! Seguirem informant-vos del dia a dia de l’Escola!