L'equip docent

El nostre equip humà que forma el claustre de docent de l’escola està integrat per 62 persones entre mestres i professors, totes elles amb les seves respectives etapes i especialitzacions.

El seu grau alt de compromís, experiència i il·lusió envers els projecte educatiu fa que siguin l’element clau del nostre sistema pedagògic.

La seva tasca es centra en tres grans àmbits:

1. Acompanyar els infants i joves en el desenvolupament de les seves capacitats i èxits educatius, potenciant els aspectes positius i reforçant l’autoestima i observant en tot moment la seva evolució.

2. Treballar en equip, amb implicació i participació en la vida del centre, comunicant de manera assertiva idees i pensaments, assumint responsabilitats dins l’escola, creient que l’èxit del grup depèn de tots els seus components.

3. Caminar plegats amb les famílies, respectant les diferents maneres d’educar, amb una actitud d’escolta, propera, i reconeixent els pares i mares com a primers i principals educadors.

Escola concertada i de qualitat