El concepte blau a la llar d'infants

A la llar d'infants, hem treballat el concepte blau a través de diferents activitats. Com a cloenda d'aquestes experiències, hem celebrat la festa del color blau, el dijous dia 20 de febrer.

Tots els infants de la llar, cadascú al seu nivell, han fet activitats diverses per reforçar o aprendre el color blau. Aquestes activitats han estat treballades especialment de manera sensorial per tal que els nens i nenes les visquin més intensament i aprenguin el concepte blau d'una manera personalitzada segons el seu grau de participació en les diferents activitats.

Hem fet plastilina natural (pasta de sal) de color blau, hem tenyit aigua amb papers blaus que calia fer a trossos, hem manipulat boles de gelatina blaves (grans i petites), hem fet un mural pintant llaminadures i globus de blau, hem fet grafismes amb ceres blaves i hem fet ballar teles de color blau, entre altres activitats. Finalment, hem fet la festa del color blau, on la senyora del Mar ens ha vingut a veure i ens ha donat un peixet de caramel a tots els qui en volíem!

Avui toca observar la bellesa a través de les matemàtiques!