AMPA: Renovem la Junta Directiva

Comença un nou curs ple de reptes i il·lusions tant per a l'alumnat com per a totes les famílies de l'escola. Des de l'AMPA de l'Escola Xarxa, us donem la benvinguda i us recordem que estem a la vostra disposició per tot allò que necessiteu en relació a l'escola i els vostres fills. Podeu contactar amb nosaltres a través del correu Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. .

Durant l'any passat, tal com diuen els estatuts de la nostra AMPA, es van renovar els càrrecs de la Junta Directiva. Això significa que iniciem aquest curs escolar 2018-19 amb nova Junta, que exercirà com a tal aquest any i el vinent.

Ens agradaria presentar-vos aquesta renovació de càrrecs de president/a, vicepresident/a, tresorer/a,  secretari/a i vocals i, a la vegada, acomiadar-nos de la Junta anterior fent memòria del que s'ha pogut fer. Tot això i més us ho explicarem el proper divendres, 14 de setembre, a les 18.00 h. a l'escola. Animem a tots els socis i sòcies de l’AMPA a conèixer-nos per tal de fer realitat els projectes que tenim per a aquesta escola.

Volem que tingueu present que qualsevol càrrec requereix una mínima dedicació de temps que fem altruistament i amb gran entusiasme. D'aquesta dedicació depèn el funcionament de les diverses activitats i serveis oferts des de l'AMPA a l'alumnat i a les famílies. Algunes d'aquestes activitats són: el suport en l'organització de festes com ara la Castanyada i el Nadal, activats extraescolars, venda de xandalls i organització de xerrades, entre d’altres.

Us animem, també a vosaltres, per tal que col·laboreu de manera activa en l'organització de les nostres activitats i projectes. També agrairem els vostres suggeriments, que són imprescindibles per a nosaltres.

No us ho penseu més i feu-vos socis de l'AMPA. Us esperem el proper divendres!

RT @ccbergueda: ☝️Ens reunim amb les AMPA del centres de formació de secundària, de fet és la primera vegada 😃 📸 Parlem de facilitar la tra…