Vídeo musical en anglès

Tot l'alumnat, des de P0 fins a cicles formatius i batxillerat, ha participat en la gravació d'un vídeo musical en anglès.

Durant el segon i el tercer trimestre, el departament d'anglès ha treballat la cançó Can't stop the feeling de Justin Timberlake. Cada curs o cicle educatiu s'ha encarregat d'una part de la cançó i de la seva coreografia. D'aquesta manera, han après estructures noves, vocabulari, així com també la seva pronunciació; però el més important de tot és que s'ho han passat molt bé!

La Televisió del Berguedà va venir a gravar el nostre alumnat durant dos dies. A la seva pàgina web, podeu veure el vídeo, que és el resultat final d'aquest treball, en el qual ha participat tota l'escola.

Esperem que us agradi. Moltes gràcies a tothom per la vostra col·laboració!