P2: La daina viatgera

La daina viatgera és un projecte que es porta a terme amb els nens i nenes de P2 i que es va iniciar el segon trimestre.

La protagonista d'aquest projecte és la daina, la mascota de la classe. Per tant, és un animal que els infants senten molt proper i li tenen molta estima.

L'objectiu principal és que els infants s'emportin la daina a casa durant uns dies, comparteixin experiències amb les famílies i escriguin al diari com ha anat, com s'han sentit i què han fet.

Quan arriben a classe, els infants expliquen, davant dels seus companys, les històries que han viscut amb la daina. D'aquesta manera, anem potenciant el desenvolupament del llenguatge oral de l'infant així com el respecte i l'escolta cap al company que ho està explicant. De moment, l'experiència està resultant un èxit ja que els infants estan molt entusiasmats i només esperen el dia que els toca emportar-se-la.

Podeu fer el seguiment d'aquest projecte al Clickedu, on anirem penjant totes les fotos.