P2: Taller de música i poesia

Els nens i nenes de P2 hem començat a gaudir de la música a través de la poesia.

A P2, ja hem iniciat el taller de música i poesia. En aquesta activitat, s'ha escollit com a fil conductor els animals ja que és un element molt proper per a ells.

Per començar el ritual, despleguem una tela de roba plena de butxaques de diferents colors mentre diem: "Una tela hi ha que plena de música i poesia està!" Tot seguit, anem descobrint el contingut que s'amaga dins de les butxaques, recitem el poema que ens surt i en cantem la seva cançó. Com ens agrada!

Finalment, tenim una estoneta per tocar instruments i aprofitem per treballar els conceptes musicals: fort, fluix i silenci. Ho fem d'allò més bé!

Per tal de donar sentit a allò que fem, els nens tindran la oportunitat d'emportar-se a casa un CD i un llibret petit amb les cançons i poemes treballats.

Seguirem educant en els valors de la democràcia, justícia... avui i sempre amb la convivència i la cultura de la Pau.