Llar d'infants i educació infantil: Celebrem Halloween

La setmana passada, l'alumnat de P2, P3, P4 i P5 va celebrar la festa tradicional d'aquestes dates dels països anglosaxons i nord-americans: Halloween.

Després d'explicar en què consistia la tradició de Halloween i de cantar i ballar les cançons típiques d'aquesta festa, vam presentar la Pumpkin (carabassa) que ens ajuda a espantar els monstres i els esperits. A continuació, cada curs va fer diferents activitats adaptades al seu nivell. A P2, vam fer uns monsters (monstres) amb globus. A P3, en canvi, vam fer unes spiders (aranyes) amb les nostres mans.

Els cursos més avançats del cicle infantil, P4 i P5, vam treballar el vocabulari de Halloween. A P4, vam fer-ho a partir de vídeos i d'una fitxa on havíem de resseguir el nom i pintar diferents monstres i animals de Halloween. A P5, vam treballar vocabulari més elaborat i vam escriure tot sols els noms dels éssers més monstruosos d'aquesta festa.

Esperem que hagueu passat un bon Halloween. Happy Halloween!

Seguirem educant en els valors de la democràcia, justícia... avui i sempre amb la convivència i la cultura de la Pau.