Llar d'infants: Jocs d'aigua al jardí

Com cada juliol, quan ja comença a fer calor, fem jocs d'aigua per refrescar-nos i gaudir dels jardins i les zones verdes de l'escola.

Aquest any, per tal de portar a terme aquesta activitat, hem posat per als infants tot de gibrells, cubells i altres recipients més petits per jugar amb aigua i passar-nos-ho bé al sol sense tenir calor. Tots els infants de la llar d'infants, des de P0 fins P2 hem estat jugant al jardí amb els recipients. Els més agosarats es ficaven dins dels gibrells, fins i tot per seure!

Tots hem gaudit de valent esquitxant-nos, regant-nos amb pots, fent transvasaments, abocant-nos pots d'aigua i, finalment, descansant tranquils a les tovalloles. Aquests jocs han estat una bona alternativa per combatre la calor i per tenir una nova vivència amb els companys que, de ben segur, recordarem amb un somriure.

Seguirem educant en els valors de la democràcia, justícia... avui i sempre amb la convivència i la cultura de la Pau.