Llar d'infants: Ens visita una gallina

Aquest trimestre, hem treballat els animals i, per això, la iaia Conxita ens ha portat una gallina.

Els infants han tingut l'oportunitat de tocar-la, observar què menja i donar-li menjar. En un primer moment, la gallina estava una mica espantada però, després, va començar escatainar i tots els nens van quedar molt sorpresos. Hi havia algun infant que no les tenia totes, però la majoria la van tocar i alguns no paraven de posar el dit dins la gàbia.

Va ser una activitat que els hi va agradar molt i s'ho van passar molt bé. Des d'aquí, volem donar les gràcies a la Conxita per venir a visitar-nos amb la gallina.

Seguirem educant en els valors de la democràcia, justícia... avui i sempre amb la convivència i la cultura de la Pau.