Carnestoltes

Els nens i nenes d'Educació Infantil hem celebrat el Carnestoltes amb les músiques de les nostres mascotes; la Nota, en Rufus i en Wifi. També ens hem posat una careta que prèviament havíem pintat per cantar, ballar i fer més xerinola.Els alumnes del cicle Superior ens han fet riure molt amb la seva desfilada de barrets.Entre tots hem passat un divertit dia de Carnestoltes!
Per celebrar el Carnaval els alumnes de 1r i 2n de Primària ens hem confeccionat una careta de pallasso que hem pintat amb ceres i decorat cadascú al seu gust.
Aquesta tarda ho hem cel.lebrat  tots junts amb gresca i xirinol·la a l'aula de música . Els alumnes de C. superior també ens han fet una desfilada amb els seus barrets.
Tots, petits i grans hem disfrutat de valent.
A cicle mitjà, per celebrar el Carnestoltes el divendres a la tarda hem explicat un conte i ens hem pintat de diferents animals (papallones, tigres, gossos, gats).
Els alumnes de Cicle Superior vam arribar a l'escola amb una indumentària al cap. Hi havia de tot: barrets, perruques, un coco amb una llanterna... Cada alumne va haver d'escriure un petit text per explicar què li suggeria el que portava al cap. Vam fer una passarel·la per totes les classes i vam riure molt. Després vam anar a la sala d'actes i vam veure en vídeo d'una petita historieta de la Vella Quaresma i el Rei Carnestoltes. Va ser la nostra manera de celebrar el Carnestoltes.
 Bon carnestoltes! Voleu veure un bon conte?
Aquesta setmana ja comencem la quaresma.

Seguirem educant en els valors de la democràcia, justícia... avui i sempre amb la convivència i la cultura de la Pau.