AMPA: Recta final de curs

A l'AMPA de l'Escola Xarxa, encarem la recta final del curs 2017-18 amb la motxilla plena d'activitats.

Durant aquests mesos, hem anat fent la venda de xandalls. Realitzarem la següent venda de xandalls el mateix dia de la venda de llibres. Aquest dia també aprofitarem per retornar els 10€ per família que aportem a les excursions de final de curs als nostres socis.

Enguany, també hem col·laborat en les Olimpíades escolars. Concretament, vam comprar les medalles.

Malauradament, tot i haver reconvertit la tradicional caminada de l'escola en una caminada nocturna, el temps ens va fer una mala passada i vàrem haver de suspendre les dues activitats com a mesura preventiva a causa de les males condicions climàtiques que aquesta primavera ens està oferint.

A més a més, ja hem fet dos de les tres formacions previstes per a pares: la primera sobre l'ús i riscos d'Internet i la segona, sobre drogues.

Ara us presentem ja la última que serà el proper divendres, 8 de juny, a les 18.00 h. En aquesta ocasió, farem un taller pràctic sobre RCP (massatge cardíac). Els nostres fills ja estan formats i creiem que ara toca formar els pares. Per tal que sigui molt pràctic, cal fer la inscripció prèviament. La formació anirà a càrrec de formadors acreditats de la entitat A tot cor. Trobareu els fulls d'inscripció al taulell d'anuncis de l'AMPA i al gimnàs.

Per acabar ens trobareu, com sempre, col·laborant en la festa de fi de curs el dissabte, 16 de juny.

És un plaer poder aportar el nostre granet de sorra en l'educació dels nostres fills i en l'organització d'activitats. Ens agradaria que, si teniu qualsevol comentari, idees o propostes  inversions a fer, ens ho feu saber a través dels representants que tenim a cada classe. També estarem encantats de contestar-vos a través del nostre correu Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.