Educació infantil i primària: Casals d'estiu en anglès a l'escola

El dijous 25 de gener, la Montse Morales de l'empresa Home to Home ens va venir a explicar com seran els casals en anglès que us volem oferir a l'escola per a aquest estiu.

Enguany, els infants de P3 a 6è de primària podran gaudir d'uns casals d'estiu a l'escola amb monitors únicament i exclusivament nadius anglesos. La finalitat d'aquests casals és que els nens i nenes aprenguin anglès a través de jocs i activitats lúdiques.

Aquests casals tindran lloc a l'escola del 25 de juny al 6 de juliol, de 9.00 a 13.00 h., de dilluns a divendres. D'aquesta manera, els infants se submergiran en un món en anglès en un entorn que ja coneixen. Cada família pot decidir si apuntar el seu fill/a només una setmana (o la última de juny o la primera de juliol) o totes dues (la última de juny i la primera de juliol). El preu total per setmana és de 58 euros.

Aquesta activitat està oberta a qualsevol infant: cosí, amic, germà, etc., sigui del centre o no. En cas d'estar-hi interessats, si us plau ompliu la butlleta de sol·licitud adjunta i presenteu-la a la secretaria de l'escola abans del 23 de febrer, per tal de saber si arribem al mínim d'alumnes necessaris (25 per setmana) per poder organitzar els casals. L'horari de la secretaria és de 9.00 a 13.00 i de 15.00 a 20.30 h.

L'escola oferirà el servei d'hora matinera. A més a més, també hi haurà servei de menjador per a aquelles famílies que ho necessitin.

Si necessiteu més informació, no dubteu a posar-vos en contacte amb el Departament d'anglès de l'Escola Xarxa (Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. ). Us hi esperem!