P4: Visitem el taller mecànic

El passat dijous, 18 de gener, els nens i nenes de P4 vam anar a visitar el taller mecànic de la nostra escola.

El Xavi, director del centre, ens va venir a buscar a la nostra classe i ens hi va acompanyar. Quan vam arribar, professors i mecànics ens van rebre amb gran alegria. Tots estàvem molt emocionats de poder veure en directe un taller mecànic i d'aprendre coses sobre aquest bonic ofici.

Durant l'estada, dos alumnes de pràctiques ens van explicar en què consistia la seva feina i com canviar una roda punxada. Durant l'explicació, vam aprofitar per conèixer i veure de ben a prop les eines que utilitzen en aquests casos. Ens van fer una classe magnífica i ho vam entendre tot a la perfecció, responent-nos en tot moment els dubtes que anaven sorgint. No se'ns va escapar cap detall!

Quan va finalitzar la sortida, vam acomiadar-nos dels mecànics i vam pujar a la classe. Un cap allà, vam decidir entre tots que els hi faríem un dibuix com a mostra d'agraïment. És una sorpresa que no se l'esperen. Mireu que bonics!

Volem donar les gràcies a tothom que ho va fer possible. Va ser una activitat molt enriquidora i molt educativa ja que, tal com va dir Arnold Glasow: "Un dels principals objectius de l'educació ha de ser ampliar les finestres per les que veiem el món". De ben segur que, després d'aquesta visita, hi haurà algun nen o nena que de gran voldrà estudiar aquest apassionant ofici.