Educació infantil i primària: Casals d'estiu en anglès a l'escola

El proper dijous, 25 de gener, un representant de l'empresa Home to Home vindrà a l'escola per parlar-nos d'una nova proposta de casal d'estiu en anglès a la nostra escola.

En concret, s'explicaran les dues propostes següents:

• Casals d’estiu en anglès amb professorat nadiu a l’Escola Xarxa per a nens i nenes de 3 a 12 anys.
  • Campaments d’estiu amb professorat nadiu a la Masia Can Pau de Peratallada (Baix Empordà) per a nens i nenes de 7 a 12 anys.

La xerrada informativa tindrà lloc a les 17.15 h., l'aula C31 (pavelló de batxillerat i cicles formatius). Durant la sessió, l'escola oferirà un servei de canguratge per tal que hi pugueu deixar els vostres fills mentre assistiu a la xerrada.

Aquest casal està obert a qualsevol infant: cosí, amic, germà, etc., sigui del centre o no.  En cas d'estar-hi interessats, pregaríem que confirmeu la vostra assistència retornant la butlleta que heu rebut per correu al tutor o tutora dels vostres fills com a molt tard dimecres, 24 de gener.

Si necessiteu més informació, no dubteu a posar-vos en contacte amb el Departament d'anglès de l'Escola Xarxa. Us hi esperem!