Renovem el nostre pati

El passat diumenge al matí, les mestres d'educació infantil vam organitzar una jornada en la qual el personal de l'escola, famílies i infants vam renovar el nostre pati.

El treball en equip, la motivació i les ganes de fer coses noves ha comportat una millora notable, no només visual sinó també en la creació de nous espais de joc.

Amb aquest nou pati, pretenem potenciar encara més les possibilitats educatives i de lleure que ofereix l'espai exterior de l'escola. Així doncs, hem volgut aconseguir una continuïtat entre l'interior i l'exterior de l'escola, convertint el pati en un espai educatiu més.

Des d'aquí, volem donar les gràcies a totes les famílies i mestres que han col·laborat en aquesta millora qualitativa del nostre pati. Heu estat de gran ajuda aportant eines, materials i, sobretot, moltes ganes d'ajudar a fer un espai de lleure millor.

RT @EscolaXarxa: 2️⃣0️⃣0️⃣0️⃣ seguidors! Moltes gràcies! Seguirem informant-vos del dia a dia de l’Escola!