Infantil i primària: El circ dels valors!

Amb pocs dies, vam muntar El circ dels valors. Entremig de les setmanes d'exàmens, aprofitant tots els moments, vam anar posant sobre l'"escenari" diferents escenes que havien de formar el nostre circ.

Cadascun dels nens i nenes de l'escola formava part d'aquest bonic espectacle. Hi va haver balls, mags, pallassos, humor i valors, entre d'altres. Tot hi va tenir cabuda.

Després del festival, vam poder aprofitar els tallers de circ de la Crica. L'AMPA, amb l'ajut de la Penya Boletaire, ens van organitzar el sopar. Al final de la vetllada, vam poder gaudir de la música del DJ UrriXic, ex-alumne de l'escola.

Si voleu veure totes les fotos, podeu entrar al Clickedu. Hi ha dos àlbums, un dels assajos i muntatge i un altre del circ.