Educació Infantil: Dia de la Pau

El dilluns, 30 de gener, vam celebrar el Dia Escolar de la No-violència i la Pau a l'escola.

Aquest any, amb l'alumnat de P3, P4 i P5, vam treballar un petit audiovisual elaborat per nosaltres mateixos per explicar què és la pau i què és la guerra, de manera senzilla i entenedora. A l'audiovisual, hi apareixien, d'una banda imatges reals i actuals del nostre dia a dia, però també imatges dels nens i nenes d'educació infantil. Algunes d'elles es veien infants jugant, compartint, parlant, ajudant a un company, mentre que d'altres estaven plorant, barallant-se o discutint per una joguina.

Tot plegat ens va fer reflexionar sobre el que està bé i el que no de la societat en la qual vivim i del nostre dia a dia a l'escola. Va ser una experiència molt enriquidora per part de tothom. De ben segur que vam aprendre alguna cosa més de la pau.