P4 i P5: Anem a la biblioteca

El dimecres i divendres passat els nens i nenes de P4 i P5, respectivament, vam anar a la Biblioteca Ramon Vinyes i Cluet de Berga.

Només arribar, la Mireia, una de les responsables de la biblioteca, ens va portar a la planta infantil on ens hi esperava el Saberut, un ratolí molt vellet i savi que li agrada molt llegir. Primer de tot, el Saberut ens va ensenyar el que podíem trobar a la biblioteca: DVD, revistes, contes i llibres, entre d'altres. Després, ens va explicar el funcionament i normes de la biblioteca per fer-ne un bon ús: no podem menjar dins del recinte perquè llavors s'embruten els contes, no podem córrer ni cridar, quan s'ha acabat de mirar un conte l'hem de desar dins del carro, també ens podem endur contes a casa fent-nos el carnet del Saberut durant un màxim de 30 dies i moltes altres coses més.

Seguidament, la Mireia ens va explicar un seguit de contes que ens van encantar. Finalment, ens van deixar una estona lliure per mirar contes on vam compartir moments inoblidables amb els nostres companys. Ens va costar molt marxar i és que els nens estaven immersos dins d'un món màgic. De ben segur que aquesta no serà la última vegada que repetirem aquesta experiència.

Moltes gràcies, Mireia i Saberut, per fer-nos passar aquest dia tan fantàstic!

RT @GemmaMontana: M,agradaria donar les gràcies a tot l, equip de mestres de l, escola Xarxa. Ens envien activitats motivadores, fan vídeo…