Beques d'educació especial

S'ha obert la convocatòria de beques per a l'alumnat amb necessitat específica de suport educatiu d'educació infantil, primària, secundària obligatòria i postobligatòria per al curs 2018-19.

Els destinataris per sol·licitar la beca per a reeducació pedagògica, de llenguatge o per a programes específics complementaris són els següents:

- Alumnat que presenta necessitats educatives especials associades a discapacitat

Alumnat que presenta trastorn greu de conducta  (segons la normativa, cal diagnòstic clínic dels serveis

sanitaris públics)

Alumnat que presenta  TDAH

Alumnat que presenta altes capacitats

Cadascun d’aquests trastorns requerirà el certificat que l’acrediti. l'EAP no està autoritzat a signar beques d'alumnes que no siguin usuaris seus.

El circuit que s'ha de seguir per gestionar la beca és el següent:

1. La família ha d’omplir la beca telemàticament, amb l’ajuda del centre, si cal.  En cas de famílies monoparentals cal demanar un certificat històric de convivència.
  2. L’escola on està matriculat l’alumne omple la seva part.
  3. El terapeuta omple la part que li correspon. Hi ha la possibilitat que el professional de l'EAP ompli les beques a l'escola (previ acord amb el centre) o bé que la família porti la beca a l'EAP.
  4. La família porta la beca a l'escola.
  5. El centre educatiu tramet les beques a l'Oficina Gestora o al Servei Territorial.

L'horari per emplenar la part corresponent a l'EAP és el dimarts, dia 25 de setembre de 15.30 h. a 17.30 h., i dimecres, 26 de setembre de 9.00 h. a 12.00 h. El termini per presentar les sol·licituds és fins al dia 27 de setembre de 2018 a la secretaria de l'escola.

Per a més informació, podeu consultar el següent enllaç on trobareu la informació relativa a la beca i a la normativa. La sol·licitud s'ha d'omplir telemàticament a la pàgina web del Departament d'Ensenyament.