Reunió informativa Destacats

Benvolguts pares i mares, la setmana vinent comencem el període de preinscripció.

Aquest és el motiu pel qual us convoquem el proper dilluns 10 de març de 2014, a les 20.30 h., per presentar-vos el nostre projecte educatiu i especialment, el curs que us toca, que és el de 1r d'ESO. Per la importància de la reunió, demanem la vostra assistència per tal d'ajudar-vos en tots els dubtes que pugueu tenir i informar-vos de totes les pautes, projectes i maneres de funcionar que implica aquesta nova etapa: l'ESO.

Aprofitem també per informar-vos que durant aquesta setmana i la vinent, l'escola està preparant activitats de presentació conjuntes dels alumnes de 6è amb els d'ESO. D'aquesta manera, els nois i noies podran conèixer de primera mà tot allò que us explicarem a vosaltres el dia de la reunió.

La reunió està oberta a totes les persones que vulguin conèixer el nostre projecte.

Si no podeu venir o, després de la reunió, alguna família vol tenir una entrevista personal, no dubteu en demanar-ho a través del número de telèfon de l'escola: 938210305.