ESO: Visita als tallers de l'edifici Sant Francesc

Dins de l'assignatura de tecnologia, amb l'alumnat de primer i de segon d'ESO vam visitar els tallers dels cicles formatius de l'Escola Xarxa, que estan situats a l'edifici Sant Francesc.

Primerament, vam visitar el taller d'electromecànica de vehicles. Allà, vam poder veure les diferents eines que hi ha en un taller i vam poder observar el funcionament d'un dels motors muntat pels propis alumnes del cicle formatiu. Tot seguit, vam visitar el taller de mecanitzat i soldadura, on vam veure com funciona el torn convencional i del torn de control numèric. En aquest espai, vam fer unes petites peces i ens en vam quedar una de record.

Un cop posades les màscares protectores, vam poder fer proves de soldadura i també vam foradar peces utilitzant el trepant. Finalment, vam anar al taller d'instal·lacions electrotècniques, a on ens van ensenyar el funcionament de l'ascensor, dels altaveus i d'elements de pneumàtica. Les maquetes estaven totes fetes per l'alumnat del cicle!

Vam gaudir de la sortida i, fins i tot, alguns alumnes ja demanen per tornar-hi!