Sant Joan Bosco

Avui, 31 de gener, hem celebrat sant Joan Bosco amb tots els alumnes de primer i segon d'ESO.

L'any passat vam celebrar-ho amb activitats culturals a l'escola: audiovisuals, quadres, manualitats, ... aquest any hem organitzat diferents activitats esportives.
Des de bon matí, i amb una petita caminadeta fins al càmping Berga, hem estat realitzant activitats d'esport amb grups: natació, jocs aquàtics, pàdel, tennis, cardioboxing, ... uff! Algun de nosaltres demà estarà ben cruixit!
Els monitors del càmping ens han felicitat per la bona actitud de tots! Això, com a professor, et fa sentir orgullós dels teus nois i noies!
Ha valgut molt la pena, tant ... que ja hem fet plans per l'any que ve!

A la tarda, les activitats han continuat a l'escola. Els de primer han portat a escena l'obra de teatre que han treballat a l'aula d'expressió. Els de segon, durant la primera hora de classe, han fet el llenguatge dels signes i a la segona hora, han assistit al teatre de primer com a públic.

Bona diada de convivència!

Aquells que teniu twitter, ens heu pogut seguir al minut les activitats que hem fet! Ens seguiu? @EscolaXarxa. A la nova web, que ja estem acabant d'enllestir, podreu llegir-hi les notícies del twitter de l'escola!