Excursió 1r ESO

El passat dimarts 12 de juny els alumnes de 1r d'ESO van realitzar l'excursió de final de curs. Al matí es van dirigir cap a Empúries per fer una "Gimcana pels racons d'Empúries". Allà els van explicar i van poder observar les termes, el fòrum, les muralles, el museu ..

Un cop finalitzada la visita, es van dirigir a l'alberg de l'Escala, es van instal·lar, van dinar i van anar a la platja. Malgrat el temps, es van poder banyar i buscar crancs. Un cop dutxats i arreglats van passejar per l'Escala.

Al vespre, i ja sopats, va arribar l'hora del jocs de nit i a dormir! El dimecres 13 de juny van anar a Platja d'Aro i van poder gaudir del parc aquàtic Aquadiver. Van ser dos dies intensos i de molta aigua, però també de convivència i diversió!