ESO: Taller de candeles

Enguany, l'escola ha incorporat unes sessions sobre el càncer i per aprendre a fer Candeles, les polseres solidàries per recaptar fons per al càncer infantil.

Per això, les voluntàries de Ginkgo han vingut a l'escola a explicar-nos què vol dir la paraula càncer i què significa que una persona de la família o de l'entorn d'amistats tingui aquesta malaltia. Elles, des de l'associació, fan un acompanyament a les persones i a les famílies afectades.

Paral·lelament a les xerrades, l'alumnat d'ESO ha fet dos tallers de Candeles. D'aquesta manera, els nois i noies de l'escola han aportat el seu gra de sorra.

RT @ccbergueda: ☝️Ens reunim amb les AMPA del centres de formació de secundària, de fet és la primera vegada 😃 📸 Parlem de facilitar la tra…