Estades lingüístiques en anglès per a l'estiu

Busqueu estades lingüístiques en anglès per aquest estiu? Des de l'escola us oferim quatre propostes, depenent de l'edat dels vostres fills/filles.

Per a aquest estiu, us podem oferir les següents opcions:

1. Casals d'estiu a l'escola (per a nens i nenes des de P3 fins a 6è de primària): les famílies que us hi vau preinscriure, heu rebut un correu amb els passos a seguir per formalitzar la inscripció. Si no us hi vau preinscriure però hi esteu interessats, us podeu posar en contacte amb el Departament d'Anglès de l'Escola Xarxa.
2. Colònies d'estiu a Catalunya (per a l'alumnat de primària): veure document adjunt.
3. Estades a l'estranger (per a l'alumnat d'ESO i batxillerat): veure document adjunt.
4. Work Experience (pràctiques de feina) a l'estranger (per a l'alumnat de batxillerat i cicles formatius): veure document adjunt.
5. Beques per a colònies d'estiu (per a l'alumnat de 1r i 2n d'ESO).

Per a més infomació, poseu-vos en contacte amb el Departament d'Anglès.