ESO: Orientació

Dins de l'orientació per al futur que l'escola ofereix a l'alumnat de 4t d'ESO, aquest any hem pogut participar en dos grans projectes: Premsa a les escoles i  Escola i empresa.

Dins del marc del primer projecte anomenat Premsa a les escoles, el periodista Marc Serena va venir a l'escola. En aquesta ocasió, ens va explicar quins tipus de diaris tenim, com s'han de llegir els diaris i com verificar les notícies.

En el segon projecte, Escola i empresa, vam poder gaudir de les explicacions de la Dolors Boix, consellera d'Agroviver. Ella ens va explicar el funcionament de les empreses i la seva organització.

Tornant de Setmana Santa, l'escola té programades diferents activitats perquè l'alumnat de 4t d'ESO pugui acabar de decidir els seus estudis superiors: formació professional o batxillerat. És una decisió important per la qual s'ha d'estar ben informat.