ESO: Educació, valors i motor

L'alumnat de 1r i 2n d'ESO va poder visitar el Circuit de Barcelona-Catalunya gràcies al Pla Català de l'Esport.

Primer, els nois i noies van veure la pista, la zona VIP, els garatges, les habitacions on dormen els pilots, la sala de premsa i tots els racons del traçat. Alumnat i professorat vam observar totes aquestes instal·lacions amb detall per tal d'immortalitzar aquest moment i que restés sempre a la nostra memòria.

Després, vam poder veure els entrenaments dels més grans de la F1: tot un espectacle a la pista! En les competicions esportives que es fan al circuit, hi ha presents valors com la tolerància, el respecte, la confiança en un mateix i en l'equip, l'esforç i la superació, entre d'altres.