ESO: Excursió a Barcelona

A finals del primer trimestre, els nois i noies d'ESO vam anar d'excursió a Barcelona.

Primer, vam anar a les Rambles, per veure el mural de Miró. Després, vam anar a esmorzar a la Boqueria. Més tard, vam visitar el Museu de les Il·lusions. Ens va agradar molt. A més a més, ens va servir d'inspiració perquè els alumnes de 3r d'ESO, aquest trimestre, tenen una tasca semblant a l'assignatura de plàstica: han de falsejar la realitat.

Al migdia, vam visitar els carrers que envolten la Catedral de Barcelona. Vam acabar a la Fira de Santa Llúcia.

El final de l'excursió va ser un recorregut pel metro, amb tres reptes i sis rutes diferents. Per a molts dels nostres alumnes, era la primera vegada de anaven amb metro per Barcelona.