AMPA: Cicle de xerrades per a les famílies

L'AMPA de l'escola ha programat tres xerrades per als propers mesos amb la intenció de donar suport a les famílies en l'educació dels seus fills.

La primera xerrada serà el proper divendres, 9 de març, a les 19.00 h. En aquesta ocasió, l'Albert, professional del cos de seguretat de la Generalitat, parlarà sobre l'ús i perills de les noves tecnologies.

La següent xerrada tindrà lloc a l'abril. Llavors es parlarà sobre la prevenció en el consum de les drogues.

L'última de les xerrades serà al maig, quan el grup De tot cor ens ensenyarà com actuar en cas d'un accident vital. Ens explicaran i farem pràctiques de com fer un massatge cardíac. D'aquesta manera, donarem continuïtat a tot el projecte de l'escola on els nens també han rebut aquesta formació.

La intenció d'aquestes activitats és recuperar un espai d'informació i formació per millorar la tasca educativa. També volem desenvolupar estratègies que contribueixin a l'educació integral dels nostres fills i filles en l'àmbit físic, emocional, afectiu i social.

Us convidem a venir i compartir tots plegats experiències i a reflexionar sobre l'educació dels nostres fills.