ESO i primària: Mercat de Cooperatives Escolars

Aquest maig, vam participar novament al Mercat de Cooperatives Escolars. Enguany, hi van haver tres cooperatives de l'escola: dues d'ESO i una de primària. També van venir els reporters de 6è de primària a gravar-nos.

La cooperativa de primària va vendre uns treballs manuals preciosos. Eren tant bonics que es van esgotar tots abans d'acabar la jornada. Una petita part dels beneficis, els hem utilitzat per fer algunes activitats esportives: vam anar a la piscina i ens vam comprar un gelat. La part més gran, però, ha servit per comprar una manta sensorial a l'Ayman, un company de classe que té paràlisi cerebral. Per fer-li entrega d'aquest regal, vam anar a la seva segona escola, la Llar Santa Maria de Queralt.

Els nois i noies d'ESO, en canvi, van fer dues cooperatives amb productes valencians (orxata, fartons i arròs, entre d'altres) i murcians (bombons i galetes). Aquest any, hem tingut problemes amb les cooperatives associades perquè no ens han servit els productes que els vam encarregar i vam haver de recórrer a la venta d'Internet per poder portar els productes triats al mercat. Això ens ha fet adonar del difícil que és ser emprenedor, els problemes que podem tenir i el que costa treure beneficis.