Dia de les Noies i les TIC a la UPC

Algunes alumnes de l'escola de tercer d'ESO i primer de batxillerat van assistir a la segona edició del Dia de les Noies i les Tic, organitzat per l'EPSEM (Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa).

Després de donar la benvinguda i fer la presentació, les noies van fer un taller d'aplicacions per a telèfons mòbils, on elles mateixes van poder dissenyar la seva app. Per acabar, dones que treballen en l’àmbit de la tecnologia i la comunicació van fer una xerrada explicant la seva experiència en el món de les TIC. Finalment, van obsequiar a totes les participants amb un pal per fer selfies.

La finalitat de la celebració del International Girls in ICT Day és apropar les noies a un sector fascinant i en constant creixement, sabem que les TIC aporten un alt valor afegit en sectors com la salut, l'educació i la medicina (entre molts d'altres) i, en aquests àmbits, la contribució de les noies és fonamental.