ESO: Aplicacions mòbils de matemàtiques

Tornem a informar-vos d'algunes aplicacions mòbils que hem començat a treballar amb els nois i noies d'ESO. Un altre cop, la classe s'ha omplert de sorpresa.

Aquesta vegada, les aplicacions mòbils (apps) que hem explicat són:

• Dragon box: És un joc que t'introdueix al món de les equacions. Al principi, sembla un joc innocent, on cal aconseguir que la caixa es quedi sola. Al final, acabes practicant amb el llenguatge algebraic, que tan el costa d'entendre a alguns. És una aplicació molt interessant i té diferents nivells. Només té un problema: té un preu.
  • Photomat: És una app interessant per saber si has solucionat correctament alguna operació. Fent una simple foto, pots saber el resultat i també pots seguir tots els passos per arribar a aquest. També resol equacions i sistemes, entre d'altres.

Aquestes dues aplicacions se sumen a les apps interessants que vam explicar en una notícia anterior .

Seguirem educant en els valors de la democràcia, justícia... avui i sempre amb la convivència i la cultura de la Pau.