ESO: xerrada per a pares sobre la seguretat a Internet

Us informem que el proper dimecres, 25 de febrer, a les 15.30 h. de la tarda, l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades, conjuntament amb els Mossos d’Esquadra de Berga, impartiran una xerrada sobre la protecció de dades i seguretat a Internet entre els menors.

Al matí, s'haurà fet una sessió amb l'alumnat de 2n d'ESO, per donar pautes als nois i noies i resoldre les seves inquietuds en l’ús de les tecnologies. Amb l'alumnat de 1r d'ESO i 3r d'ESO, treballem el projecte De tu a tu, que us el presentarem a la mateixa xerrada.

L’objectiu del taller és afrontar els reptes que planteja el nou entorn digital, per tal de reflexionar sobre la utilització d'entorns virtuals d’aprenentatge i les repercussions que tenen en la protecció de dades.

Des de l'escola, volem trobar diferents moments per treballar temes d'educació adreçats als vostres fills i filles i és per això que és important la vostra assistència. La xerrada està adreçada als pares i mares d'ESO però està oberta a tota la comunitat educativa.

Seguirem educant en els valors de la democràcia, justícia... avui i sempre amb la convivència i la cultura de la Pau.