ESO: Aplicacions mòbils (apps)

Actualment, hi ha molt debat sobre si els mòbils han de ser presents o no a l'aula. Doncs potser hem de buscar un terme mig. Amb l'alumnat d'ESO, hem començat a mirar les diferents aplicacions dels mòbils que són interessants pels nostres aprenentatges.

Aquesta setmana n'hem proposat dues:

• Colarmix, una aplicació que ens permet, després de pintar un dibuix que hem imprès prèviament, convertir-lo en 3D i fins i tot jugar-hi. Només heu de mirar la cara de sorpresa d'algun dels nois i noies. Val la pena!
  • Lightbot és una aplicació que funciona a partir d'una programació, que sembla molt simple i lògica al principi, i ens permet resoldre alguns problemes. Aquesta app és molt interessant i hi poden jugar petits i grans.

Esperem que hi jugueu i en gaudiu!

Galeria d'imatges

Seguirem educant en els valors de la democràcia, justícia... avui i sempre amb la convivència i la cultura de la Pau.