3r d'ESO: Taller de robòtica a la UPC

Novament, l'alumnat de tercer d’ESO de l'Escola Xarxa ha pogut assistir a un taller de robòtica organitzat i impartit per professorat de l'Escola Politècnica Superior de Manresa.

El taller tenia com a objectiu apropar el món de la robòtica mitjançant l'experimentació amb robots que el mateix alumnat ha construït i programat per aconseguir alguns dels reptes proposats pel professorat que impartia el curs. A més a més, també s'ha potenciat el treball en equip on el disseny, la construcció i la programació han estat fonamentals per aconseguir l'èxit.

Tots els nois i noies de tercer d'ESO han aconseguit els reptes proposats! Han estat molt contents de participar en aquest taller i tenir l'oportunitat de visitar les instal·lacions de la universitat.