2n d'ESO: Visitem la Coca-Cola

Un curs més, l'alumnat de 2n d’ESO participarà en la 38a edició del Premi Coca-Cola de Relat Breu i en la 55a del Concurso Coca-Cola Jóvenes Talentos, que se celebraran durant el mes d’abril.

La participació en aquests dos concursos ha permès que l'alumnat de 2n pugui visitar la planta embotelladora de Coca-Cola, que l'empresa COBEGA té a Martorelles.

Dimarts, 30 de setembre, tota la classe va poder visitar les instal·lacions de la planta, gràcies a la visita guiada que ens va oferir Anna Carné, membre del Departament de Comunicació de l’empresa.

L’Anna ens va explicar detalladament tot el procés que se segueix a l’hora d’embotellar els diferents productes de la marca Coca-Cola i, així, vam poder veure com s’inicia el trajecte d’una ampolla, des que es fa l’envàs fins que ja la tenim al magatzem a punt de carregar i repartir.

La visita va ser molt atractiva i el gran interès que va mostrar els nostres alumnes van fer que rebessin una felicitació per part de l’empresa.

Ara ens toca preparar-nos bé per poder passar una primera selecció a l’escola. Després, tres alumnes participaran en cada concurs i podran demostrar les seves dots d’escriptors, competint amb d’altres nois i noies de 2n d’ESO, de tot Catalunya.

Ànims i sort!