Informació sobre el dia 24 d'octubre

Benvolgudes famílies,

Davant la convocatòria de vaga i possible paralització dels centres educatius el proper dia 24, l'Escola Xarxa us vol fer saber que romandrem oberts amb total normalitat i els alumnes seran degudament atesos pel nostre personal de centre.

Ara bé, l'escola, davant el plantejament que realitza la LOMCE, vol exposar les següents consideracions:

• 1. Rebutgem totalment la LOMCE ja que significa que el català deixaria de ser llengua vehicular en l'ensenyament a favor del castellà.
  • 2. Pensem que la LOMCE envaeix el desplegament curricular que estableix la LEC (Llei d'Educació de Catalunya) que, recordem, va ésser aprovada per un amplíssim suport del Parlament de Catalunya, demostrant un cop més el sentit de pacte i consens constructiu que els catalans sempre hem tingut per tot allò que és essencial en un país, i el sistema educatiu no cal dir que ho és.
  • 3. Creiem que la LOMCE neix amb una visió de poc consens, únicament proposada i defensada per un sol partit i, per tant, amb poca representació democràtica.

Aquests motius fan que el rebuig a la LOMCE per part del nostre centre sigui absolut, fent nostre, en tot allò que sigui possible, la continuació de la LEC com a única llei del sistema educatiu català.

La direcció

Escola concertada i de qualitat