Xerrada de prevenció a la drogodependència

Benvolgudes famílies,
Fa us mesos, a l'escola, vam iniciar una escola de pares i mares, a partir d'aquelles coses que us ocupen i us preocupen. Algunes famílies ens vau fer arribar diferents temes que o bé tractem a tutoria o bé ho treballem directament a les diferents àrees.
La primera activitat que vam fer de l'escola de mares i pares va ser la xerrada-taller de Xarxes Socials, a càrrec de Xavi Torrabadella.

Ara us fem arribar aquesta circular per informar-vos d'una xerrada que organitza el Consell Comarcal pels pares i mares de nois i noies:

Què diem als nostres fills?
Com prevenir el consum de drogues.
Com respondre certes preguntes.

A càrrec de Pedro García Aguado, una persona mediàtica que des de la seva pròpia experiència i des de la formació que ha realitzat posteriorment treballa en la prevenció del consum de l'alcohol i altres drogues.

La xerrada tindrà lloc el dilluns 12 de març, a les 9 del vespre, al Pavelló de Suècia.

El tema ja el vam començar a treballar al primer trimestre i el continuarem treballant a les sessions de tutoria amb els alumnes. El mateix dilluns 12 de març, els nois i noies de primer i segon d'ESO, assistiran a la xerrada que realitzarà el mateix Pedro García adaptada a ells.