Quin gran equip que tenim!

Aquest dissabte al matí, després d'una nit molt freda, vam jugar un partit de futbol contra l'Escola de Santa Eulàlia de Berga.
Al voltant de 2/4 de 10 del matí va arribar l'àrbitre, l'Oriol.

A les 10 ja érem tots al camp, l'afició no va quedar d'animar pel fred i vent gèlid. Un pilot de pares i mares, tiets, cosins, avis, amics ... van animar fort l'equip.

Els primers d'encetar el marcador van ser els nens de Xarxa. L'Adrià va enviar la pilota al fons de la portaria! Però l'alegria no va durar massa estona, perquè de seguida ens van fer dos gols. Abans de fer la tercera part, els de Santa Eulàlia ja ens guanyaven, però una bona feina d'equip, algunes jugades treballades durant els entrenaments, van fer que al final el resultat fos de 4 a 4. Ep! a l'últim minut vam poder guanyar perquè hi va haver un parell de pals, però ... la sort no ens va acompanyar! L'Adrià de primer va ser l'autor de tots els gols, però tots els nens van participar en les jugades de gol.

Felicitem als dos equips! Ho vau fer molt bé! I als entrenadors un fort "FERM!" i ... a tots els que vau estar animant!

Ep ... ens vau seguir pel twitter en directe? Si no en tens, només cal que cliquis a twitter de l'Escola i ho podràs veure.

Us informem que aquest diumenge jugarem contra el Montmajor. Quan tinguem l'hora i el lloc, ja us la farem saber!

Força Xarxa!