Caminada de l'AMPA Destacats

Enguany, se celebrarà la caminada de l'AMPA el diumenge, 17 d'abril. Aquesta vegada, com totes les altres, serà espectacular!

Aquest any, amb motiu del centenari de la coronació de la Mare de Déu de Queralt, la caminada de l'escola formarà part d'aquests actes i s'enfilarà per les muntanyes del nostre voltant. En concret, s'ofereixen dues rutes: una llarga i una altra més curta.

La ruta llarga ens portarà fins al Santuari de Queralt i les muntanyes del seu entorn, enmig d'uns paisatges preciosos en aquesta època de l'any. La dificultat de la ruta llarga és mitjana-baixa, doncs combinarem trossos planers i baixades amb alguns desnivells positius importants.

Pel que fa a la ruta curta, la dificultat és baixa-mitjana ja que el desnivell no és molt important. Hi ha alguns passos que fan que la caminada no sigui recomanable fer-la amb cotxets, però no hi ha problema en fer-la amb motxilles porta-nadons, extremant les precaucions en algun tros de poc recorregut i molt puntual.

Hi haurà 5 controls de pas amb avituallaments, un dels quals l'esmorzar (cal recordar que el nostre esmorzar és dels més reconeguts en les diverses caminades, tant  per la quantitat com qualitat). A més a més, la caminada també disposa de servei d'ambulància.

El preu de les inscripcions és de 8€ pels adults i 5€ pels nens fins a 12 anys. L'hora d'inici de la caminada és obert. Això vol dir que la gent pot començar la caminada entre les 8 i les 9.30 h, del mati al pati de l'Escola Xarxa. Hi haurà un record per a tots els participants.